OFFROAD DOPLNKY

Vieme Vám Odporučiť - offroad navijaky, offroad príslušenstvo, disky, pneumatiky, špeciálne podvozky až po doplnky do interiéru. Overené značky DOUBLE RED, IRONMAN, OLDMANEMU, AVM, MP4x4, PREDATOR, MAXIS, WARN, ARB, CBONE ...

Je dobré vedieť na čo chcem offroad auto používať, čo chcem jazdiť alebo určiť si účel na aký má byť: poľovačka, hobby offroad, image vzhľad, offroad extreme trophy a trial, práca v lese alebo poľnohospodárstve, rally alebo len občasný výlet z rodinou na chalupu?

Následne treba špecifikovať: aké auto, model a rok výroby? motor? 3-5dver. auto, pickup 2-4dver.? automat alebo mechanická prevodovka

Preto nám napíšte na: offroadliptov@gmail.com

 

Zvýšené sanie - šnorchel, LDEP čierne, DR, Safary, ES

Toyota 40, 42, 45 & 47 series Landcruiser 01/1980-12/1984, Toyota 60, 61 & 62 series Landcruiser 01/1980 - 12/1989, Toyota 71, 73,75,78 & 79 Landcruiser 01/1985 - 03/2007, Toyota Prado 90 Series 12/1997 - 12/2002
Toyota 200 series Landcruiser 2008, Toyota FJ Cruiser 2006 - 2008, Toyota Hilux 25 series 04/2005 onwards

Nissan MQ/MK Patrol (160/260)01/1980 - 02/1997, Nissan Patrol GQ(Y60)01/1988 - 10/1997, Nissan GQ Patrol (Y60)01/1988 -10/1997, Nissan GU Patrol Wagon(Y61)11/1997 - 03/2000, Nissan GU Patrol Wagon(Y61)04/2000 -12/2002, Nissan GU Patrol Wagon(Y61)09/2004 onwards, Nissan Navara D21/ Terrano 103/1992 -- 12/2006
Nissan Navara D22 / Terrano 2 10/2001 -- 12/2006, Nissan Navara D40, Pathfinder R51

Mitsubishi pajero NH Series 01/1990 -07/1997, Mitsubishi Pajero NM Series 05/2000 -12/2006, Mitsubishi Triton ML Series 10/2006 - 08/2009, GM/Isuzu H3 Hummer 2008 Model (10th digit of VIN is an "8")

Isuzu D-MAX 10/08 to 05/12

Suzuki Jimny JB23/33/43, Suzuki Vitara (left side)01/1991-12/1999, Suzuki Vitara (right side) 01/1991 - 12/1999

Jeep Cherokee XJ /Liberty 01/1985 - 01/1995, Jeep Grand Cherokee ZJ 01/1993-12/1998, Jeep Wrangler TJ 10/1999 to 10/2006, Jeep JK wrangler 10/06 onwards

Land RoverDiscovery 300 series/ Discovery 1 3/1994, Land RoverDiscovery 2 1999, Land Rover Discovery 3 2006 - 09/ 2009, Land Rover Defender TD4,TD5, Land Rover Defender TD5 1999, Ford Ranger PK 01/2007- 2011, New Ford Ranger T6 08/11 Onwards

Volkswagen Amarok 03/11 - onwards
Hyundai Terancan
Yaz-0469/ UAS Hunter
UAZ (УАЗ) Patriot (УАЗ-3163)
Lada Niva

 

Zdviháky Hilift a Airjack, pákové a pneumatické DOUBLE RED a EXPEDITION SPIRIT

  

 
 
Príslušenstvo k navijakom na vyprosteniu kladky, stremene, ťažné oká, držiaky šekle, gurtne, laná, prievlak, rolne, dynamická gurtňe.

   

 

Výjazdové pási MAXTRAX Homotnosť:3,6 kg /1ks, Rozmery: 1150 mm dĺžka , 330 mm šírka a 70 mm výška, vhodné do blata,piesku a snehu, ľahko vyprostí vaše vozidlo z nepríjemnej situácie jednou osobou, dve lyžiny sa dajú do seba vložiť a sú hrubé len 8.5 cm.

     

 

Uzávierky diferenciálu ARB, ASKROFT 100% mechanické vzduchom ovládané, kompresory veľké aj malé na ovládanie uzávierok, dofukovanie kolies aj príslušenstva, ARB príslušenstvo.

    

 

Dvojvalcový kompresor DOUBLE RED na dofukovanie kolies a príslušenstva, možnoť použiť aj pre menšie zariadenia.

 

LED svetlá a rampy, pracovné LED svetlá, diaľkové LED svetlá, xenónové svetlá.

 

Rozširovací gumový lem.

 

 

Strešný stan a markíza DOUBLE RED a EXPEDITION SPIRIT

 
Zmena prevodov na nissan patrol GRY60,GRY61 TEST WSA Zmena prevodu v diferenciáli GRY/60-61 na pomer 1:5,42, Sada obsahuje tanierové kolo+pastorok na obe nápravy, Prevody známeho výrobcu Trazione - Španielsko, Najlepšie terénne auto? - Nissan Patrol ale jedným dychom každý dopovie až na ten motor J. Konštrukčne perfektne postavené auto robustné, silné, veľké, pohodlné, luxusné všetky superlatívy až na slabý a lenivý motor 2,8td. Výmena motor a za hladkú 4,2 veľmi nepomôže a pustiť sa do prestavby na motor 4,2td z Toyoty Land Cruiser si vyžaduje veľkú investíciu (cca 5000euro). Čo teda s tým? Jednoduché riešenie zmena prevodov v diferenciáloch aby sme nerozprávali o niečom čo nepoznáme tak po tom čo sme najazdili na našom Nissane Patrol WSA-offroad edition 5000km terén, cesta , expedícia Montenegro 2012 atď. na sériových prevodoch namontovali sme nové prevody do diferenciálov s prevodovým pomerom 1:5,42. A výsledok konečne môžem povedať, že existuje ideálne auto J. Auto sa na ceste chytá od spodku zaberá už pri nižších otáčkach tak isto je veľká zmena pri pohýnaní do strmého kopca, ktoré je patrolistom dobre známe auto získalo silu akú potrebuje. Čo sa týka rýchlosti auta najprv sme to skúšali na pneumatikách 285/75 R16(veľmi podobné ako 33x12,5 R15) auto bolo ale pomalé pri zhruba 100kilometrovej rýchlosti sme dosahovali otáčky 3200 po tom sme nasadili 35x12,5 R15 , ktorý je to ideál auto nestratilo nič so svojej sily a pri rýchlosti 100km (najbežnejšia cestovná rýchlosť) sme mali príjemných 2600otáčok. Čo sa týka jazdy v teréne tam je zmena omnoho väčšia tam kde sa vo výjazdoch radila jednotka a auto z posledného pri zošľapnutí plného plynu horko ťažko vyšlo hore teraz sa radí 2jka a aj strmý výjazd nie je problém. Najväčšou výhodou je, že pri sériových prevodoch auto ide stále na doraz a nie je priestor pre zrýchlenie alebo na rýchle pridanie v hlbokom blate, strmom výjazde, odklonenke atď. zatiaľ čo pri prevodoch s prevodovým pomerom 1:5,42 je stále rezerva na to aby sa dalo autu pridať a dostať sa z náročného terénnu.

Expedičná výbava EXPEDITION SPIRIT príslušenstvo

TOPlist
|Copyright 2013 | AUTODOLESA | Design by © autodolesa